Świadczenia zdrowotnego
Uzyskania informacji
Wyrażenia zgody na udzielenie określonych świadczeń zdrowotnych
Tajemnicy wszelkich informacji z Tobą związanych
Zgłaszania działań niepożądanych produktów leczniczych
Poszanowania intymności i godności w szczególności w czasie udzielania Ci świadczeń zdrowotnych, w tym:
Poszanowania życia prywatnego i rodzinnego, w tym:
Dostępu do medycznej dokumentacji dotyczącej Twojego stanu zdrowia oraz udzielonych Ci świadczeń zdrowotnych, w tym udostępniania tej dokumentacji również osobie przez Ciebie upoważnionej, np. do wglądu lub w formie kopii albo odpisu
Zgłoszenia sprzeciwu wobec opinii albo orzeczenia lekarza
Opieki duszpasterskiej w czasie pobytu w szpitalu, zakładzie pielęgnacyjno-opiekuńczym lub opiekuńczo-leczniczym, sanatorium uzdrowiskowym czy hospicjum
Przechowywania rzeczy wartościowych w depozycie w szpitalu, zakładzie pielęgnacyjno-opiekuńczym lub opiekuńczo-leczniczym, sanatorium uzdrowiskowym, hospicjum
Jeśli Twoje prawa zostały naruszone, są niewłaściwie realizowane lub masz pytania, zapraszmy do kontaktu Biuro Rzecznika Praw Pacjenta Telefoniczna Informacja Pacjenta |
Copyrights 2022 | Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Żoliborz | Wszelkie Prawa Zastrzeżone
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałow w całosci lub w części bez zgody właściciela jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.