INFOLINIA
Ikona, element graficzny, symbolizujący telefon
22 11 66 800
A A Ikona, element graficzny, symbol oka. To aktywny przycisk, który włącza wysoki kontrast strony
Migam
Logo ETR
Logotyp Unii Europejskiej

Zasady rejestracji Pacjenta

Jak zarejestrować się na wizytę lub konsultację medyczną - ogólne zasady


  1. Zapisy na konsultacje medyczne, wizyty domowe, badania diagnostyczne, zabiegi rehabilitacyjne prowadzone są przez pracowników rejestracji medycznych, położne w Poradniach Ginekologicznych oraz przez Centrum Obsługi Pacjenta.
  2. Zapisu można dokonać osobiście, telefonicznie, elektronicznie (https://eportal.spzzlo.pl/) lub za pośrednictwem osoby trzeciej.
  3. Zapisy prowadzone są w godzinach pracy rejestracji medycznych i Centrum Obsługi Pacjenta.
  4. Centrum Obsługi Pacjenta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30–19:00, natomiast rejestracje medyczne poszczególnych placówek zgodnie z harmonogramem umieszczonym na stronie www.spzzlo.pl w zakładce "Kontakt" naszych przychodni.
  5. Centrum Obsługi Pacjenta rejestruje wizyty do Poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ) dla Dorosłych i Dzieci oraz poradni specjalistycznych SPZZLO Warszawa–Żoliborz.
  6. Centrum Obsługi Pacjenta prowadzi zapisy pod nr telefonu INFOLINIA  +48 22 11 66 800
  7. Rejestracje przychodni prowadzą zapisy pod numerami telefonów, które zamieszczone są na stronie www.spzzlo.pl w zakładce "Przychodnie".
  8. Telefoniczna rejestracja odbywa się przez podanie numeru PESEL Pacjenta lub daty urodzenia, bądź innych danych umożliwiających prawidłowe zapisanie Pacjenta na wizytę. W przypadku pierwszorazowej wizyty w poradni specjalistycznej Pacjent zobowiązany jest do podania czterocyfrowego kodu e-skierowania lub danych umieszczonych na skierowaniu w wersji papierowej, wystawionych przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego. Skierowania nie są wymagane w poradniach: psychiatrycznej, ginekologicznej, onkologicznej, wenerologicznej, stomatologicznej, Poradni Uzależnień oraz od osób chorych na gruźlicę, zakażonych wirusem HIV oraz Pacjentów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
  9. Pracownik rejestracji oraz Centrum Obsługi Pacjenta udziela ogólnych informacji o terminie wizyty, czasie oczekiwania na wizytę, gabinecie w którym odbywa się wizyta.
  10. Pracownik rejestracji oraz pracownik Centrum Obsługi Pacjenta/Call Center, zgodnie z ustawą o prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, powinien odnieść się do Pacjenta z empatią, szacunkiem oraz poszanowaniem wrażliwych danych medycznych jakimi dysponuje Pacjent.
  11. Pacjenci zapisywani są w kolejności zgłoszeń, jeśli świadczenie nie może być udzielone w dniu zgłoszenia, Pacjent umieszczony jest na liście oczekujących zgodnie z kryterium opisanym w skierowaniu „Stabilny” lub „Pilny”. Termin jest uzgadniany z Pacjentem.
  12. Pacjenci, dokonujący telefonicznej rezerwacji wizyty pierwszorazowej, proszeni są o zgłoszenie się 30 minut przed wizytą do rejestracji adekwatnej do zarejestrowanej wizyty w celu założenia/uzupełnienia dokumentacji medycznej.
  13. Dokumenty wymagane do założenia dokumentacji medycznej przed wizytą:
    1. Aktualne skierowanie do poradni specjalistycznej (jeśli jest wymagane)
    2. Dokument tożsamości
    3. Dokumenty uprawniające do korzystania ze świadczeń poza kolejnością lub bez skierowania
  14. Dokumenty, które warto przynieść na wizytę:
    1. Wyniki badań
    2. Wypisy z pobytu w szpitalu (jeśli były)
    3. Karty informacyjne z innych konsultacji medycznych
  15. W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności, które uniemożliwiają realizację świadczenia w terminie ustalonym, Pacjent jest informowany w każdy możliwy, dostępny sposób (telefonicznie, e-mailem lub listownie) przez pracownika danej rejestracji o zmianie terminu wizyty, ustalając z nim nowy termin wizyty.
  16. Jeżeli Pacjent otrzymał skierowanie do poradni specjalistycznej w wersji papierowej, jest zobowiązany dostarczyć skierowanie najpóźniej w dniu wizyty.
  17. Jeśli Pacjent zrezygnuje ze świadczenia medycznego, należy zwrócić Pacjentowi oryginał skierowania (nie dotyczy e-skierowania).

Czytaj także:


Logotypy programu zrealizowanego z dofinansowaniem z Unii Europejskiej
Logotyp: szybka terapia onkologiczna Logotyp: NFZ Logotyp: Rzetelna Firma

Copyrights 2024 | Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Żoliborz | Wszelkie Prawa Zastrzeżone
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałow w całosci lub w części bez zgody właściciela jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.

Projekt i wykonanie


Logo Agencji PR PReal’s

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści na temat specjalistycznych usług

Odpowiedź Recaptcha